View Single Post
Old 11-04-2012, 02:41 AM   #293
Fudgie
Banned User
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 2,197
Default Re: TDKR Oscar Chances? - Part 1

Quote:
Originally Posted by Anno_Domini View Post
Thus, Wayne wasn't the top story
In that newspaper.

Quote:
The flick doesn't make mention because there is bigger fish to fry. Name me one reason Fox would say "You made the front page, yay!!!!".
Didn't need to. Just show it clearly like they did with the other newspaper. Simple.

Quote:
No. It's not needed. Since we have a pic clearly shown what is the main headline
Except it ain't clearly shown and there is no headline.


Quote:


It's during the scene Blake helps escorting Wayne away from the paparazzi and when we see the front page of the Gotham Post, the picture looks exactly the same of Bruce walking out of Wayne Tower earlier that day.
Ehhh I meant a pic of the newspaper showing that, not a pic of Bruce walking out of W.E.

Quote:
I didn't have to go pic hunting to prove anything.
Yeah ya did. Nobody else was supporting ya and ya only saw it cos you rewatched the movie and deliberately looked at the newspaper to see if ya could make anything out.

Quote:
Only now did I have to prove to you that there were two separate newspapers my friend
Yup and you've still proven that that Batman's return wasn't main news all around. Cheers.

Fudgie is offline