The SuperHeroHype Forums  

Go Back   The SuperHeroHype Forums > X-Men > X-Men 1, 2 & 3

View Poll Results: What Will Cyclops' Fate Be In X3?
Dies At Alkali Lake 280 49.73%
Never Faces A Life-Threatening Situation 14 2.49%
Supposedly Dies Early But Returns In The Final Battle 223 39.61%
Dies In The Final Battle 18 3.20%
Goes On Sabbatical (after Alkali Lake) 28 4.97%
Voters: 563. You may not vote on this poll

Closed Thread
 
Thread Tools Display Modes
Old 07-03-2006, 06:35 PM   #27551
bexta89
Side-Kick
 
Join Date: Apr 2006
Location: Australia
Posts: 227
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

Quote:
Originally Posted by DarknessOfDeath
http://www.10thandwolf.com/swf/enter.html

Got loads of pics of James from his movie 10th and Wolf. I saw the trailer and it seems this is Jame's first starring role. Looks pretty good.
Watched the trailer yesterday. Movie looks awesome, with any luck it'll really boost his career. The short hair took a while to get used to though, lol.

__________________
"I was a loner, but without the cool James Dean part of it. Girls didn't even notice me." - James Marsden.

Oh, how times change.
bexta89 is offline  
Old 07-03-2006, 06:58 PM   #27552
bexta89
Side-Kick
 
Join Date: Apr 2006
Location: Australia
Posts: 227
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

Quote:
Originally Posted by DarknessOfDeath
Aaah! Omg, that was fantastic, DOD!!! Made me cry! And made me realize how much I miss Scott, lol. Wow....just wow!

__________________
"I was a loner, but without the cool James Dean part of it. Girls didn't even notice me." - James Marsden.

Oh, how times change.
bexta89 is offline  
Old 07-03-2006, 07:08 PM   #27553
oneteen
James/Scott fan
 
oneteen's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: TX
Posts: 760
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

Quote:
Originally Posted by DarknessOfDeath
http://www.10thandwolf.com/swf/enter.html

Got loads of pics of James from his movie 10th and Wolf. I saw the trailer and it seems this is Jame's first starring role. Looks pretty good.
He looks like a bad*** in this movie. A hot one.

__________________
James Marsden: His feelings for Jean is really what drives a lot of his character. I would have welcomed any more scenes and things to get into our relationship more. It's a bit of a mystery when you look back at the first two.
oneteen is offline  
Old 07-03-2006, 07:17 PM   #27554
bexta89
Side-Kick
 
Join Date: Apr 2006
Location: Australia
Posts: 227
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

Quote:
Originally Posted by oneteen
He looks like a bad*** in this movie. A hot one.
Yup, but then again...when is he ever not hot? lol.

__________________
"I was a loner, but without the cool James Dean part of it. Girls didn't even notice me." - James Marsden.

Oh, how times change.
bexta89 is offline  
Old 07-03-2006, 07:36 PM   #27555
UraniaChang
''Oculus Superior''
 
UraniaChang's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Scottsylvania
Posts: 3,522
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

I still have a little difficult getting used to his short hair...

UraniaChang is offline  
Old 07-03-2006, 07:43 PM   #27556
DarknessOfDeath
Saving the Galaxy...
 
DarknessOfDeath's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: In my ship...with my guardian friends :)
Posts: 26,944
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

I like it...if u watch the trailer, u see he has more hair on his head in certain shots...

__________________
That's for if things get really hardcore. Or if you wanna blow up moons. - Rocket Racoon
No one's blowing up moons. - Gamora
You just wanna suck the joy out of everything. - Rocket Racoon

And Quill... Your ship is filthy. - Gamora
She has no idea. If I had a blacklight, this place would look like a Jackson Pollock painting. - Peter Quill
DarknessOfDeath is offline  
Old 07-03-2006, 08:00 PM   #27557
bexta89
Side-Kick
 
Join Date: Apr 2006
Location: Australia
Posts: 227
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

Quote:
Originally Posted by DarknessOfDeath
I like it...if u watch the trailer, u see he has more hair on his head in certain shots...
Yeah, it looks like towards the start of the movie, or maybe flashbacks? But the long hair...and that suit....gah lol. I was looking through the gallery on that site....there was a pic of him in the suit, it was a black n white shot...he was leaning on some guy with a gun...I'll see if I can save it somehow.

Edit: Got a couple...definitely looks like a flashback...from what I could tell of the trailer.




__________________
"I was a loner, but without the cool James Dean part of it. Girls didn't even notice me." - James Marsden.

Oh, how times change.

Last edited by bexta89; 07-03-2006 at 08:06 PM.
bexta89 is offline  
Old 07-03-2006, 08:07 PM   #27558
DarknessOfDeath
Saving the Galaxy...
 
DarknessOfDeath's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: In my ship...with my guardian friends :)
Posts: 26,944
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

so does he die in this movie? Looks like it...

__________________
That's for if things get really hardcore. Or if you wanna blow up moons. - Rocket Racoon
No one's blowing up moons. - Gamora
You just wanna suck the joy out of everything. - Rocket Racoon

And Quill... Your ship is filthy. - Gamora
She has no idea. If I had a blacklight, this place would look like a Jackson Pollock painting. - Peter Quill
DarknessOfDeath is offline  
Old 07-03-2006, 08:10 PM   #27559
bexta89
Side-Kick
 
Join Date: Apr 2006
Location: Australia
Posts: 227
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

Quote:
Originally Posted by DarknessOfDeath
so does he die in this movie? Looks like it...
God I hope not....from what I could tell of the trailer, those shots happen when he say "After my father's death..."
So maybe it's when his father dies? In the first shot he's got blood on his hands, and he's upset...so it'd make sense.

__________________
"I was a loner, but without the cool James Dean part of it. Girls didn't even notice me." - James Marsden.

Oh, how times change.
bexta89 is offline  
Old 07-03-2006, 08:55 PM   #27560
PhePhe112
Side-Kick
 
PhePhe112's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: in my dreams with james marsden
Posts: 1,589
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

i love james marsden...(that is all i'm drunk!!) LOL!!!!

__________________
i <3 james marsden.

(female hype member)

\||/
/||\
PhePhe112 is offline  
Old 07-03-2006, 08:59 PM   #27561
Sasquatch
Half A Bee
 
Sasquatch's Avatar
 
Join Date: May 2003
Location: Wouldn't you like to know
Posts: 3,407
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

Quote:
Originally Posted by bexta89
Yup, but then again...when is he ever not hot? lol.
In Superman maybe?

Sasquatch is offline  
Old 07-03-2006, 09:00 PM   #27562
Sasquatch
Half A Bee
 
Sasquatch's Avatar
 
Join Date: May 2003
Location: Wouldn't you like to know
Posts: 3,407
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

The short hair is just unbearable. I can't deal with that crap! CRAP!


Sasquatch is offline  
Old 07-03-2006, 09:13 PM   #27563
DarknessOfDeath
Saving the Galaxy...
 
DarknessOfDeath's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: In my ship...with my guardian friends :)
Posts: 26,944
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

Who cares about his hair. is that all that turns you fangirls on? I can care less about his hair than the bags under his eyes or whatever... His smile is charming, his eyes are funny looking after wearing the visor/glasses for a long period of time. Cause to me, James is the guy behind the visor/glasses cause the X-men movies are the only ones I watch with him in it so since X3, I've wondered what his eyes looked like and I kinda felt funny inside cause he looked like weird when Jean was controling his optic blast back. anyway..

__________________
That's for if things get really hardcore. Or if you wanna blow up moons. - Rocket Racoon
No one's blowing up moons. - Gamora
You just wanna suck the joy out of everything. - Rocket Racoon

And Quill... Your ship is filthy. - Gamora
She has no idea. If I had a blacklight, this place would look like a Jackson Pollock painting. - Peter Quill
DarknessOfDeath is offline  
Old 07-03-2006, 09:14 PM   #27564
Majik1387
Casting Extraodinaire ;D
 
Majik1387's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Location: Theme Park central
Posts: 38,435
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

I like him with all lengths of hair.

Majik1387 is offline  
Old 07-03-2006, 09:15 PM   #27565
PhePhe112
Side-Kick
 
PhePhe112's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: in my dreams with james marsden
Posts: 1,589
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

Quote:
Originally Posted by Majik1387
I like him with all lengths of hair.
me too!!!! :: drools ::

__________________
i <3 james marsden.

(female hype member)

\||/
/||\
PhePhe112 is offline  
Old 07-03-2006, 09:19 PM   #27566
larryfilmmaker
nerd herder
 
larryfilmmaker's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,677
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

Quote:
Originally Posted by Bishop2
I haven't seen Superman Returns yet, but I'm REALLY worried about it. I have a very bad feeling that it's going to revert to the paper-chin pre-crisis Superman character, the one that even DC has dismissed as being "childish" because he's a perfect being who pretends to be a complete loser to hide the fact that he's basically a god-like figure. Which means that both of his personas are unrelatable.

I'll see it this weekend with my free pass, but I'm not optimistic.
Which part of the character of The Hulk do you relate to? What about you do you use to identify with Wolverine? Or how about Lobo? Can you identify with him really well? That's "can't identify with" stuff is BS. People say Superman is unable to be identified with because he's overly strong... That doesn't make sense. He's a man with the power to actually make a difference and the part of him we're supposed to relate to is the fact that one person CAN make the right decision every time. Superman just doesn't make excuses not to. Power levels are NOT how do you identify with a character. If they were, all superheroes would mean nothing. Spider-Man = puberty and growing up. Superman = being a man

__________________
Almond Joy's got nuts. Mounds don't.
larryfilmmaker is offline  
Old 07-03-2006, 09:22 PM   #27567
DarknessOfDeath
Saving the Galaxy...
 
DarknessOfDeath's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: In my ship...with my guardian friends :)
Posts: 26,944
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

watching Superman Returns. lol Lois on the ship with her kid and is kidnapped by Lex Luthor... and holy s*** a spider just crawled around on my monitor.

__________________
That's for if things get really hardcore. Or if you wanna blow up moons. - Rocket Racoon
No one's blowing up moons. - Gamora
You just wanna suck the joy out of everything. - Rocket Racoon

And Quill... Your ship is filthy. - Gamora
She has no idea. If I had a blacklight, this place would look like a Jackson Pollock painting. - Peter Quill
DarknessOfDeath is offline  
Old 07-03-2006, 09:41 PM   #27568
Sasquatch
Half A Bee
 
Sasquatch's Avatar
 
Join Date: May 2003
Location: Wouldn't you like to know
Posts: 3,407
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

I too could care less about his hair. Actually... I could care less about him seeing I am a happily wed man with three small boys running about my ankles.

But I do like him as an actor. That much i can tell you without having to kill you.

Sasquatch is offline  
Old 07-03-2006, 09:51 PM   #27569
UraniaChang
''Oculus Superior''
 
UraniaChang's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Scottsylvania
Posts: 3,522
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

I think he looks good in SR, and looks hot in the part of saving Louis and Jason on the boat.

UraniaChang is offline  
Old 07-03-2006, 09:57 PM   #27570
DarknessOfDeath
Saving the Galaxy...
 
DarknessOfDeath's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: In my ship...with my guardian friends :)
Posts: 26,944
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

yeah...that part was awsome....

__________________
That's for if things get really hardcore. Or if you wanna blow up moons. - Rocket Racoon
No one's blowing up moons. - Gamora
You just wanna suck the joy out of everything. - Rocket Racoon

And Quill... Your ship is filthy. - Gamora
She has no idea. If I had a blacklight, this place would look like a Jackson Pollock painting. - Peter Quill
DarknessOfDeath is offline  
Old 07-03-2006, 09:59 PM   #27571
PhePhe112
Side-Kick
 
PhePhe112's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: in my dreams with james marsden
Posts: 1,589
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

Quote:
Originally Posted by DarknessOfDeath
watching Superman Returns. lol Lois on the ship with her kid and is kidnapped by Lex Luthor... and holy s*** a spider just crawled around on my monitor.

::screams:: kill it kill it!!!!!!!!!!!

lol

__________________
i <3 james marsden.

(female hype member)

\||/
/||\
PhePhe112 is offline  
Old 07-03-2006, 10:10 PM   #27572
triplefive
Side-Kick
 
triplefive's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: toronto
Posts: 6,608
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

James Marsden's best role so far IMO is Jonathan in Heights.

He's certainly not just a pretty face.

__________________
And, yes, I am a massive snob, and there was no need for you all to think it at once.

--[FHM]--
triplefive is offline  
Old 07-03-2006, 10:14 PM   #27573
PhePhe112
Side-Kick
 
PhePhe112's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: in my dreams with james marsden
Posts: 1,589
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

hmmmm, never saw that movie....what's it about????

__________________
i <3 james marsden.

(female hype member)

\||/
/||\
PhePhe112 is offline  
Old 07-03-2006, 10:16 PM   #27574
DarknessOfDeath
Saving the Galaxy...
 
DarknessOfDeath's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: In my ship...with my guardian friends :)
Posts: 26,944
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

I did kill it but I think it was a different one... or maybe it was the same one. I dunno... maybe... but the one I killed looked smaller than the other one.

__________________
That's for if things get really hardcore. Or if you wanna blow up moons. - Rocket Racoon
No one's blowing up moons. - Gamora
You just wanna suck the joy out of everything. - Rocket Racoon

And Quill... Your ship is filthy. - Gamora
She has no idea. If I had a blacklight, this place would look like a Jackson Pollock painting. - Peter Quill
DarknessOfDeath is offline  
Old 07-03-2006, 10:21 PM   #27575
PhePhe112
Side-Kick
 
PhePhe112's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: in my dreams with james marsden
Posts: 1,589
Default Re: Official Cyclops/marsden Thread

dang, i couln't sleep at yer house, i hate spiders!!!!

__________________
i <3 james marsden.

(female hype member)

\||/
/||\
PhePhe112 is offline  
Closed Thread

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 11:12 AM.

monitoring_string = "dee460792f24517621e3ca080805de7e"
Contact Us - Mobile - SuperHeroHype - ComingSoon.net - Shock Till You Drop - Lost Password - Clear Cookies - Archive - Privacy Statement - Terms of Service - Top - AdChoices


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SuperHeroHype.com is a property of CraveOnline Media, LLC, an Evolve Media, LLC company. 2014 All Rights Reserved.