X-Planet.net

Mutant name Deathdealer i couldn't think of anything at all, so i used that and im on the X-men of course lol.

_BB_ said:
deleted scenes, go to events and the map will come up. There are 4 green X symbols scattered over america where key events from x2 took place, you can see the deleted x2 scenes by clicking on them
I can't find the Events.

Edit: Damn it. My computer screen is not big enough. I can't see the bottom links. :down

(Never mind. I see em now. Thank God for F11 button.)

I'm Kanon (doh) :p

There are two mutants in Argentina that would take the cure!

_BB_ said:
deleted scenes, go to events and the map will come up. There are 4 green X symbols scattered over america where key events from x2 took place, you can see the deleted x2 scenes by clicking on them
OH MY GOD, I've never seen some of those clips before. Thank you so much.

I just joined up. My head didn't function properly so I'm plainly called Mike. :rolleyes:
This map thing is incredible.
Swedes just don't wanna be cured apparently. :) Me neither.

Jean Gray's hidden powers

^Ha, they spelled her name wrong.

Mr Lex Luthor said:
Jean Gray's hidden powers

^Ha, they spelled her name wrong.

haha didnt notice that how stupid are they lol.

Damn! Antarctica and Argentina are mixed! (just the names...) I had to click on the ocean if I wanted to get Argentina in my profile... :mad:

marvelgeek said:
I just joined up. My head didn't function properly so I'm plainly called Mike. :rolleyes:
This map thing is incredible.
Swedes just don't wanna be cured apparently. :) Me neither.
You're the first Swede I've seen here. :) I'm not alone.

Aussie Hypsters, reveal yourselves!

Advanced Dark said:
I'm on there as Blades Shades. Haven't had time to navigate the site too much but it looks like fun.

BTW the Marvel.com message boards are getting near. :)

Great. The sooner they start, the sooner I can start or paricipate in the Anti-Joe Q thread. :up:

I love the map. Took me a while to find my street on it but I got it now.

Also, I made an Avatar that is a bit like Gambit. Though I know he doesn't have red hair, but I do. It's not meant to be him, but like him.

Scorupco said:
You're the first Swede I've seen here. :) I'm not alone.
Nope not alone. :D Although I've seen some other swedes here over the years and on x-planet I see three other ones (dunno if they're on superherohype though?).

"Ja ja vill leva o dö i Norden" o allt sånt. :p

marvelgeek said:
Nope not alone. :D Although I've seen some other swedes here over the years and on x-planet I see three other ones (dunno if they're on superherohype though?).

"Ja ja vill leva o dö i Norden" o allt sånt. :p
Hur länge har du varit ett X-Men fan då? Btw, ska du gå på premiären den 24 eller?

:p

Scorupco said:
Hur länge har du varit ett X-Men fan då? Btw, ska du gå på premiären den 24 eller?

:p

Typ hela livet, min storebror visade mig X-men o läste dem för mig när jag va liten. Premiären of course! Måste älska att man e före jänkarna för en gångs skull :p Du då?

marvelgeek said:
Typ hela livet, min storebror visade mig X-men o läste dem för mig när jag va liten. Premiären of course! Måste älska att man e före jänkarna för en gångs skull :p Du då?
Ah, jag har kanske läst en eller två X-Men tidningar, jag har aldrig varit ett stort fan av själva tidningarna utan filmerna snarare.
Det är grymt att vi är före både USA och GB, suckers :p.
Jag ska gå den 24, men inte i Stockholm.

Scorupco said:
Ah, jag har kanske läst en eller två X-Men tidningar, jag har aldrig varit ett stort fan av själva tidningarna utan filmerna snarare.
Det är grymt att vi är före både USA och GB, suckers :p.
Jag ska gå den 24, men inte i Stockholm.

Tidningarna e värda att kolla (även om just Sveriege inte har världens största utbud) men filmerna e ju asbra.
Jag trodde du va i Sthlm? Sooo why?

marvelgeek said:
Tidningarna e värda att kolla (även om just Sveriege inte har världens största utbud) men filmerna e ju asbra.
Jag trodde du va i Sthlm? Sooo why?
Jag har försökt att läsa tidningarna, men jag tror problemet är att jag såg filmerna först. Jag vill att karaktärerna ska vara precis som i filmerna, se ut och agera som dem (precis som serietidnings-freakarna vill att filmerna ska vara så lika serietidningarna som möjligt)... och jag tappade intresset. Men jag älskar filmerna :D
Nej, jag bor inte i Sthlm, jag valde Sthlm på X-Planet eftersom att man kunde välja den på rullmenyn och det gick fortare än att leta rätt på min lilla kommun.
Ska du gå i Sthlm?

Cool site! I joined... The satelite images are old though the whole landscape around my building has changed. Actually i think i can see my old car. :D

Scorupco said:
Jag har försökt att läsa tidningarna, men jag tror problemet är att jag såg filmerna först. Jag vill att karaktärerna ska vara precis som i filmerna, se ut och agera som dem (precis som serietidnings-freakarna vill att filmerna ska vara så lika serietidningarna som möjligt)... och jag tappade intresset. Men jag älskar filmerna :D
Nej, jag bor inte i Sthlm, jag valde Sthlm på X-Planet eftersom att man kunde välja den på rullmenyn och det gick fortare än att leta rätt på min lilla kommun.
Ska du gå i Sthlm?
Du vet d finns ett antal serietidningar som handlar om movie-universumet...? :p släpptes i sammanhang me filmerna. Jag har en me 3 st inför första filmen (Rogue: Bra, Wolverine: Bryr mig inte, Magneto: Bäst).
Nej jag bor i Halmstad, mellan göteborg och malmö. Ska se filmen här. :)

marvelgeek said:
Du vet d finns ett antal serietidningar som handlar om movie-universumet...? :p släpptes i sammanhang me filmerna. Jag har en me 3 st inför första filmen (Rogue: Bra, Wolverine: Bryr mig inte, Magneto: Bäst).
Nej jag bor i Halmstad, mellan göteborg och malmö. Ska se filmen här. :)
Det visste jag faktiskt inte, jag visste att det fanns böcker (de har jag), men inte tidningar. Vet du något bra ställe (nätet) där man kan köpa dem?
Aha, längtar du? (dum fråga, I know :p)

Users who are viewing this thread

Staff online

Latest posts

Forum statistics

Threads
202,432
Members
45,898
Latest member
NeonWaves64
Back