• We experienced a brief downtime due to a Xenforo server configuration update. This was an attempt to limit bot traffic. They have rolled back and the site is now operating normally. Apologies for the inconvinience.

LOL haha you gotta try this

Assassin

Detroit's Reckoning
Joined
Jun 25, 2004
Messages
19,005
Reaction score
6
Points
58
Follow these directions exactly! ;)

1- Go to Google

2- Type in the word "Failure" with quotations!

3- Instead of clicking "Google Search," click "I'm Feeling Lucky."

4- :)

5- Spread the word before the people at Google "fix" it.

Got it from myspace a few min ago, sorry if you've seen it or its been made
 
Assassin, I can't begin to tell you just how old this is.

It's not days, weeks or even months old. This is literally YEARS old.
 
"Wow, never saw this before," he said sarcastically.
 
like i said i found this 4 min ago, and i already apologized...:(
 
heck if you don't click I'm feeling lucky and just click Google Search George Bush come up! LOL!

Now that is funny! Even the internet search engine disaproves of the President!

Approval ratings don't get much lower than that? or do they? perhaps Bush will break his own record!
 
Spider-Bite said:
heck if you don't click I'm feeling lucky and just click Google Search George Bush come up! LOL!

Now that is funny! Even the internet search engine disaproves of the President!

Approval ratings don't get much lower than that? or do they? perhaps Bush will break his own record!

LOL michaelmoore.com is #4

guess they work both sides
 
Assassin said:
LOL michaelmoore.com is #4

guess they work both sides

Yeah but Moore isn't our current leader. He's not even in office. He's just a movie producer.

Bush is the freaking president. That's like supposed to be Royalty, but 60% of the country hates him. Now in Iraq 80% of the country hated Saddam. By the time Bush's presidency is over he might have lower approval ratings than Saddam had.

:confused: Go figure.
 
Yeah, we get it
The President is an assclown

Old news
 
The Avatar said:
Assassin, what is that in your avatar?

Black adam giving psycho pyrate the 3 stooges eye pinch..but going all the way through infanite crisis #6
 
Spider-Bite said:
Yeah but Moore isn't our current leader. He's not even in office. He's just a movie producer.

Bush is the freaking president. That's like supposed to be Royalty, but 60% of the country hates him. Now in Iraq 80% of the country hated Saddam. By the time Bush's presidency is over he might have lower approval ratings than Saddam had.

:confused: Go figure.
Saddam's approval rating was 100%

The people loved him.
 
every one except the kurds (northern iraq) and they were on our side, thats why we took him out
 
The gassings will do that to people.
 
lol..you know why he gassed em right? they were traitors since they helped the US during the gulf war..we kill our traitors in america..kinda justified if you look at it through saddams eyes
 

Users who are viewing this thread

Latest posts

Forum statistics

Threads
200,630
Messages
21,776,687
Members
45,615
Latest member
TheCat
Back
Top
monitoring_string = "afb8e5d7348ab9e99f73cba908f10802"