Loungers of the Galaxy - - - - Part 86

Status
Not open for further replies.
Ok, wenn ihr Französisch sprecht, dann spreche ich Deutsch. Mit mir alleine... da kein anderer deutscher hier ist.

It's cool Nathan, you can speak German by yourself. :oldrazz:

Sie jemals diesen Schraubendreher Sie gesucht haben?

Bin zum Baumarkt gegangen und musste einen kaufen. Es war naemlich kein einfacher Torx Schraubendrehen den ich brauchte, sondern ein Torx Schraubendreher fuer Sicherheitsschrauben.

Habe meine PS3 auseinander gebaut, gereinigt, wieder zusammen gebaut, aber ich habe noch 3 Schrauben uebrig.

Bin zum Baumarkt gegangen und musste einen kaufen. Es war naemlich kein einfacher Torx Schraubendrehen den ich brauchte, sondern ein Torx Schraubendreher fuer Sicherheitsschrauben.

Habe meine PS3 auseinander gebaut, gereinigt, wieder zusammen gebaut, aber ich habe noch 3 Schrauben uebrig.

LOL. etwas, was Sie verpasst

Clippy, as a Brit you should be ashamed of yourself :o

As for you, Duke...you traitorous strudel-sympathizer :nono: on the anniversary of D-Day, of all days?

EDIT: "Scum" was harsh, sorry Duke :/ meant no serious offense. All in good fun.

Last edited:
Clippy, as a Brit you should be ashamed of yourself :o

As for you, Duke...you traitorous scum :nono: on the anniversary of D-Day, of all days?

Flattery will get you nowhere, Nintendo DS.

Man you step away for a few minutes and come back to all kinds of crazy gobbeldy garb. I have no idea what is going on

Isn't that how the Lounge works?

c7MpvqO.gif

Hiya folks
I always preferred German to French

You of all people should demand "Patriot" fries, Duke.

I have to admit, German is a much more interesting language than French. French doesn't even pronounce all the letters they write down! :huh::argh:

They're delicious is what they are, Miles :o

I'm rallying all Pietriots against the dirty Strudelfreunde and Freres d'Crepes!!! :argh:

Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread

Staff online

Latest posts

Forum statistics

Threads
202,421
Members
45,896
Latest member
Bob999