• Secure your account

    A friendly reminder to our users, please make sure your account is safe. Make sure you update your password and have an active email address to recover or change your password.

  • Xenforo Cloud has scheduled an upgrade to XenForo version 2.2.16. This will take place on or shortly after the following date and time: Jul 05, 2024 at 05:00 PM (PT) There shouldn't be any downtime, as it's just a maintenance release. More info here

Kids....wear a Rubber

Majin Boo

Superhero
Joined
Nov 11, 2003
Messages
5,038
Reaction score
0
Points
31
but don't buy them used. :down

pic3245.jpg
 
:|

...Someone order the used, I'm curious as to what they mean. :o
 
all ya gotta do is rinse em out
 
MaskedManJRK said:
:|

...Someone order the used, I'm curious as to what they mean. :o
Actually I can tell by the used button that no one has posted used versions of that item
 
Condoms suck, hahah. Unless like, it prevents a STD, then in that case they rule.
 
Too damn expensive, I just use a sandwich bag and rubber band. :up:
 
BEER said:
Too damn expensive, I just use a sandwich bag and rubber band. :up:
heh heh heh....
hmmmmm
does that really work?.........
 
BEER said:
Too damn expensive, I just use a sandwich bag and rubber band. :up:
Just use an empty Doritos bag.
 
eh, I don't mind condoms. I did when I first got married (I waited until then to have sex), but when it happened that we had to use them for a while, I grew to like them just fine.
 
Master Chief said:
Condoms suck, hahah. Unless like, it prevents a STD, then in that case they rule.

arnt you 14?:confused:











lucky bastard:(
 
:confused: I was thinking, "Why, thats a fine way to waste delicious Doritos, sir." But yeah, I guess that works too.
 
Batty for Bats! said:
:confused: I was thinking, "Why, thats a fine way to waste delicious Doritos, sir." But yeah, I guess that works too.

You dont like any dip for your chips?
 
Jontys Nephew said:
You dont like any dip for your chips?
LOL!
Yes, that's why when I go to Wal-mart and buy some chips, I usually buy dip (French Onion) to go along with it.
 
wait. is it a bad thing to re-use condoms or something? i thought friends share. jk. funny stuff.
 

Users who are viewing this thread

Back
Top
monitoring_string = "afb8e5d7348ab9e99f73cba908f10802"